przyrząd do ćwiczeń mięśni brzucha

Dagmara Miętek

Bądź fit z Lidlem - sportowa odzież i domowy sprzęt do ćwiczeń

Bądź fit z Lidlem - sportowa odzież i domowy sprzęt do ćwiczeń

Po świątecznym łakomstwie i sylwestrowym szaleństwie czas na trochę ruchu. Od 7 stycznia w sklepach Lidl pojawi się bogata oferta przyrządów do domowej siłowni, sportowych ubrań, a także zdrowych przekąsek.

Sprzęt do ćwiczeń w domu: hantle, step, skakanka [PRZEGLĄD]

Myślałaś o tym, żeby zacząć ćwiczyć w domu? Zobacz, jakich sprzętów będziesz potrzebować, żeby stworzyć mini siłownię. Wybierają Paulina, autorka bloga I love Fit i Maciej Białobrzewski, Personal Training Center.

Empik zaprasza na spotkanie z trenerką fitness - Sylwią Wiesenberg

W sobotę, 12 kwietnia, w warszawskim salonie Empik Junior przy ul. Marszałkowskiej odbędzie się spotkanie z autorką popularnej za oceanem metody "Tonique" - Sylwią Wiesenberg. Instruktorka fitness będzie promować pierwszą na polskim rynku płytę dvd "TONIQUE. Autorski program Sylwii Wiesenberg krok po kroku - ENERGY MAT" oraz kolekcję przyrządów do ćwiczeń FIT&FUN.

Urodziłaś, odpocznij

Urodziłaś, odpocznij

brzucha, ponieważ obciążają one dno miednicy. Jeśli chcemy uprawiać sport, niech to będzie sport delikatny, niesiłowy, np. pilates, stretching, joga, pływanie, pelvicore (połączenie pilatesu z ćwiczeniami mięśni Kegla). Gdy kobieta dobrze się czuje, ćwiczenia można wykonywać już w trakcie połogu. Ale

Power Plate czyli trening wibracyjny - fakty i mity

Power Plate czyli trening wibracyjny - fakty i mity

wibracji do całego ciała, co powoduje szereg reakcji mięśniowych w ciągu jednej sekundy i przyśpiesza efekt ćwiczeń. Stymulacja mechaniczna powoduje odruch rozciągania mięśni, które jednocześnie reagują na wibrację automatycznymi, mimowolnymi skurczami i rozkurczami. Dzięki temu pracuje tu około 96% mięśni

Air joga, TRX, piloxing. Sport to zdrowie!

Air joga, TRX, piloxing. Sport to zdrowie!

-hoop, instruktorka wymienia m.in. wzmocnienie mięśni, zwłaszcza tych odpowiedzialnych za postawę, poprawę koordynacji ruchowej, spalanie kalorii. W zależności od rodzaju ćwiczeń, jakie wykonujemy, mogą one relaksować lub dodawać energii. Hula-hoop silnie angażuje mięśnie brzucha i pleców, dlatego jeśli

Na czym polega trening funkcjonalny?

Na czym polega trening funkcjonalny?

ćwiczenie 1 - skoki obunóż na skakance - 40 sekund ćwiczenie 2 - wykrok naprzemienny w miejscu (kolano do podłogi) 40 sekund ćwiczenie 3 - przysiad w miejscu z wypchnięciem bioder (góra) 40 sekund ćwiczenie 4 - leżenie na plecach, uniesione kończyny dolne, zgięcie 90 stopni - spięcia brzucha

Mięśnie możesz wyrzeźbić w domu!

Mięśnie możesz wyrzeźbić w domu!

klatki piersiowej). Najczęstsze błędy to: wykonywanie ruchu niedokładnie, zbyt szybko, w ograniczonym zakresie. Dbajmy o pełny zakres od maksymalnego ugięcia ramion do pełnego wyprostu w łokciach. Grzbiet powinien być prosty, ruch kontrolowany, z czuciem pracy mięśni. Dodatkowo możemy utrudnić ćwiczenie

Jak urządzić siłownię w domu?

Jak urządzić siłownię w domu?

specjalnego korka lub wykładziny. Hantle, skakanka, stepper i koło treningowe Domowa siłownia - fot. Star Fitness Jeśli do użytku mamy tylko kilka metrów wolnej przestrzeni, urządzenia do ćwiczeń trzeba wybrać umiejętnie. Możemy zaopatrzyć się w kilka niezbędnych przyrządów, które zajmują niedużo miejsca

Jakie zajęcia fitness wybrać

Jakie zajęcia fitness wybrać

mięśni, wzmacniając np. serce, to m.in. power bike o różnych stopniach intensywności, zajęcia na ergometrze wioślarskim, ale także zajęcia typu "płaski brzuch" koncentrujące się na ćwiczeniach spalających tkankę tłuszczową z okolic brzucha (pamiętajmy, że im większy obwód talii, tym wyższe

Dynamiczny trening dla pięknego ciała

Dynamiczny trening dla pięknego ciała

- skupia się głównie na nogach, biodrach, podczas ćwiczeń możesz spalić około 400 kalorii - Rower - stacjonarny albo normalny jest świetnym ćwiczeniem na spalanie tłuszczyku. W zależności od oporu i prędkości można spalić od 250 do 500 kalorii - Pływanie - świetne dla mięśni całego ciała. Pływając

Szybkie spalanie na siłowni

Szybkie spalanie na siłowni

zwiększaj stopniowo tę ilość do 3 obwodów. Trening obwodowy poprawia siłę, wytrzymałość, kształtuje sylwetkę, redukuje tkankę tłuszczową. Ćwiczenia które można wybrać do treningu obwodowego to np.: przysiady (uda), pompki klęcząc (klatka piersiowa), spięcia brzucha w leżeniu (brzuch), unoszenie tułowia

Ewa Chodakowska. "Dla mnie jest jak znachor - uleczyła mi ciało i umysł"

Ewa Chodakowska. "Dla mnie jest jak znachor - uleczyła mi ciało i umysł"

codziennie. Co prawda program trwa 30-40 minut, ale zawsze sobie coś do tego dokładam, tak jak dzisiaj - zrobiłam pełen trening plus ćwiczenia na mięśnie brzucha z drugiego programu. Jeśli nie mam czasu w ciągu dnia, potrafię ćwiczyć nawet o 23. Stało się to, co mówi Ewa: ćwiczenia są częścią mnie, jak nie

Trening funkcjonalny

Trening funkcjonalny

równoczesnym uniesieniem rąk z hantlami nad głowę. W wykonaniu tego ruchu biorą udział mięśnie nóg, rąk, pośladków, brzucha i pleców. W treningu funkcjonalnym bardzo często wykorzystuje się ćwiczenia nie wymagające zastosowania dodatkowego obciążenia. Zadaniem mięśni jest dźwiganie ciężaru ciała osoby

Mity i fakty płaskiego brzucha

Mity i fakty płaskiego brzucha

powtórzeń) sprawią, że poczujesz pracujące mięśnie. Nie zaczynaj treningu od ćwiczeń na mięśnie brzucha, wykonuj je dopiero, gdy pozostałe partie mięśni są już rozgrzane. Na zakończenie treningu konieczne są ćwiczenia rozciągające.3. Rekomendacje dla osób z dużą nadwagą: trenuj 3 lub 4 razy w tygodniu

Trening kardio może być ciekawy

Trening kardio może być ciekawy

glikolizą. 3.   Oddychanie wewnątrzkomórkowe z użyciem tlenu. Pierwsze dwa źródła są zwane anaerobowymi, czyli takimi, które nie wymagają w swoim procesie tlenu. Fosfokreatyny dostarczają energii potrzebnej do skurczu mięśni przez krótki czas maksymalnej intensywności ćwiczenia (zwykle około 5

Trening w domu

Trening w domu

zwiększenia obciążenia mięśni).Jeśli sypialnia, w której ćwiczysz jest zbyt mała, aby wstawić tam przyrząd do ćwiczenia brzuszków (skłony w pozycji siedzącej przy unieruchomionych nogach), wykorzystaj łóżko lub szafkę do przytrzymania stóp. Profesjonalny sprzęt pomaga, ale możesz też ćwiczyć bez

Jak ćwiczyć na siłowni? Od czego zacząć?

Jak ćwiczyć na siłowni? Od czego zacząć?

wykonujesz 12 czy 15 powtórzeń to musisz je zwiększyć. Jeśli nie możesz wykonać 8. - zmniejszyć. Ostatnie powtórzenie powinno być trudne do wykonania, ale zawsze czyste technicznie Bądź w ruchuPo wykonaniu ćwiczenia nie siadaj i nie stój w miejscu. Możesz w tym czasie rozciągać mięśnie, które trenujesz. To

Pole dance - sport, czy taniec?

Pole dance - sport, czy taniec?

istnieniu grawitacji. Treningi wzmacniają ciało i kształtują sylwetkę. W czasie ich trwania pracują właściwie wszystkie grupy mięśni. Zwłaszcza ramiona, uda, pośladki i brzuch. Systematyczne ćwiczenia poprawiają kondycję, siłę i elastyczność ciała, pomagają skutecznie spalać tkankę tłuszczową (to naprawdę

Trening na rowerze

Trening na rowerze

wytrzymałości organizmu polecamy na przykład biegi interwałowe, które polegają na zmianie szybkości biegu od spokojnego truchtu do szybkiego sprintu i odwrotnie. Jeśli zaś chodzi o siłę, to warto popracować nad mięśniami nóg, które logicznie rzecz biorąc, rowerzyście przydają się najbardziej. Oprócz ćwiczeń na

Wygraj z cellulitem - na 9 sposobów

Wygraj z cellulitem - na 9 sposobów

. Ćwiczenia przyspieszą spalanie tłuszczuRegularne uprawianie sportu poprawia ukrwienie skóry i napięcie mięśni, jednocześnie utrudniając gromadzenie się tłuszczu i wody w tkankach. Powinnaś ćwiczyć sytematycznie, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu.Wybierz więc rodzaj sportu, który naprawdę lubisz. Możesz

Fitness od A do Z

Fitness od A do Z

, SPINNING, AEROBIKING ćwiczenia na rowerach stacjonarnych z przerzutkami i kierownicą pozwalającą na ostrą jazdę w trzech pozycjach. 45 minut jazdy na rowerze pozbawia nas od 900 do 1200 kcal .Jeśli chcesz zredukować tłuszcz na brzuchu, udach i pośladkach: BPU (Brzuch, Pośladki, Uda) ćwiczenia poprawiające

Sztanga lepsza niż dieta

Sztanga lepsza niż dieta

kolei zachęca do korzystania z siłowni - najlepiej pod opieką trenera osobistego. Tu można na specjalnych przyrządach precyzyjnie ćwiczyć poszczególne grupy mięśni. Trener, w zależności od twoich potrzeb, dobierze kolejność przyrządów, obciążenie (można manewrować obciążnikami na maszynach i na rowerach

Pilates - nowa forma fitness

aerobiku, nie jest równie dynamiczny i skoczny. Nie oznacza to jednak, że są to ćwiczenia proste.Najtrudniejsze są podobno początki, bo niektóre ćwiczenia trzeba powtarzać po kilkanaście razy. Trzeba nauczyć się odpowiednio napinać mięśnie oraz skoordynować to z oddechem. Jeśli ćwiczenia są prawidłowo

Ćwiczenia z kettlebells - harmonijne kształtowanie sylwetki [WYWIAD]

nogach i, jeśli je prawidłowo wykonamy, pobudzimy nogi (głównie tylną część ud, pośladki, ale także mięśnie czworogłowe, znajdujące się z przodu uda), mięśnie między łopatkami (podczas całego ćwiczenia barki powinny byś ściągnięte do tyłu i w dół, czyli ustabilizowane) oraz bardzo silnie brzuch. Błędem

Celuj w cellulit

", szczyp jednego dnia prawą, następnego - lewą stronę ciała.Ćwiczenia przyspieszą spalanie tłuszczuRegularne uprawianie sportu poprawia ukrwienie skóry i napięcie mięśni, jednocześnie utrudniając gromadzenie się tłuszczu i wody w tkankach. Powinnaś ćwiczyć sytematycznie, nie rzadziej niż dwa razy

Ekspander (przyrząd do ćwiczeń)

Ekspander – przyrząd gimnastyczny do rozciągania. Zbudowany jest z dwóch uchwytów, które połączone są sprężynami lub gumowymi taśmami. Można też spotkać specjalny rodzaj ekspandera z uchwytami na nogi. Przy zastosowaniu standardowych ćwiczeń rozwija mięśnie barków, pleców i klatki

Mięśnie brzucha

Do mięśni brzucha (łac. musculi abdominis) zalicza się: mięsień prosty brzucha mięsień skośny zewnętrzny brzucha mięsień skośny wewnętrzny brzucha mięsień poprzeczny brzucha mięsień czworoboczny lędźwi mięsień piramidowy

Taniec brzucha

(np. shimmy earthquake, shimmy kolanowe) bądź jakąś jego część (biodra, ramiona, brzuch, dłoń, noga) w drżenie. Właściwe ruchy mięśni brzucha występują bardzo rzadko i jest ich tylko kilka (fala brzucha, shimmy przeponowe, popy, locki mięśni brzucha). Praca mięśni brzucha często stanowi

Słomka (przyrząd)

Słomka – przyrząd służący do przenoszenia cieczy (zazwyczaj napoju) z jednego miejsca do innego (np. ze szklanki do ust). Słomki są długimi, cienkimi, wydrążonymi walcami o cienkich ściankach. Mogą one być pomarszczone na pewnym odcinku, co umożliwia zginanie słomki. Ruch mięśni powoduje

Opóźniona bolesność mięśni

Zespół opóźnionego bólu mięśniowego (DOMS – ang. delayed onset muscle soreness) – ból mięśni pojawiający się 24-72 godzin po intensywnym wysiłku. Ustępuje po 5–7 dniach., nazywany popularnie „zakwasami”. „Zakwasy” kojarzone są błędnie z występowaniem kwasu

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.